Wel beetje laag om zo los te gaan op mensen die een slechte ervaring met u hebben. Ik heb ook een paar weken geleden gebeld en werd mij ook verteld dat uw collega met zwangerschapsverlof is en u het te druk heeft voor een zaak. U had niet eens tijd om mij telefonisch te woord te staan.
Als ik u dan hieronder los zie gaan op een persoon die u een slechte review geeft vind ik niet kunnen. Diegene heeft het moeilijk genoeg en heeft andere dingen aan haar/zijn hoofd. Maar dat interesseert u niet, reviews zijn belangrijker voor u. Als dat niet genoeg is, gooit u er een schepje bovenop; u leest dan ook de reviews die diegene aan anderen heeft gegeven en geeft uitgebreid verslag over. Dat heeft u enige tijd gekost, maar voor een telefoongesprek heeft u het te druk :-). Slechte zaak!!!!!!!! Dit geeft aan wat voor persoon u bent!
Reactie Sander:
Beste Sandra.
Ten eerste dank voor je openbare reactie. Ik ga niet los op mensen en sta best open voor kritiek. Alleen vind ik het niet correct om mij (net als jij/u doet overigens) directe te belonen met een 1* recensie omdat ik mogelijk geen tijd heb voor een zaak. Daarbij kan ik helaas gewoonweg niet alle zaken oppakken. Je kan mij appen en e-mailen als er iets niet goed is gegaan.
Natuurlijk is kritiek mogelijk, maar kritiek van een anonieme persoon die ik niet kon helpen en niet eens mijn client was (waarom niet? wellicht niet rechtsgebied? waar ging het over? te druk? geen idee als men dat niet gewoon met mij bespreekt!) zonder dat je daar ooit op bent gewezen, is niet leuk en vind ik ook niet terecht. Ik kan nu eenmaal niet iedereen helpen. Al zou ik willen. Ik wil namelijk mensen goed kunnen helpen. Dat dat betekent dat ik sommige mensen helaas moet teleurstellen wegens drukte of omdat het niet mijn specialisatie is, dan zij dat maar zo, al vind ik dat niet altijd leuk.
Ook jou/u kon ik niet helpen. Dat is kennelijk 1* waard. Ik beschouw dát dan maar als compliment. Overigens kan je me altijd appen op 06-41283986 als je de communicatie daarover niet juist vond.
Uiteraard moeten mensen wel netjes te woord worden gestaan, los van de vraag of ik een zaak kan aannemen,
Vriendelijke groet,
Sander Arts
★★★★★☆☆☆☆☆